FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI Konsument Kontrahent Imię i nazwisko klienta* Adres e-mail* Nazwa produktu* Data zakupu* Miejsce zakupu (np. Żabka) Data stwierdzenia wady Numer partii* (znajduje się na odwrocie opakowania) Godzina produkcji* Data ważności* (znajduje się na odwrocie opakowania obok numeru partii) Ilość reklamowanego produktu* Opis wady* Dodaj zdjęcie ukazujące wadę produktu (max: 5MB, format: jpg, png, gif) Dodaj zdjęcie opakowania z widocznym numerem partii i datą przydatności do spożycia (max: 5MB, format: jpg, png, gif)* Nazwa firmy* Adres e-mail* Nazwa produktu* Data zamówienia Numer zamówienia Data stwierdzenia wady Numer partii* Godzina produkcji* Data ważności produktu* Ilość reklamowanego produktu opakowaniekartonpaleta Okoliczności stwierdzenia wady przy odbiorze dostawyw trakcie rozładunkuw trakcie magazynowaniaw momencie rozmrożeniazgłoszenie przez dalszych kontrahentów Kontrahenta, w tym konsumentów, itp. Opis wady* Dodaj zdjęcie ukazujące wadę produktu Jeśli nie ma widocznej wady (np. przykry zapach), zdjęcie nie jest konieczne (max: 5MB, format: jpg, png, gif) Informacja na temat warunków przechowywania i transportu podczas dystrybucji Dodaj zdjęcie opakowania z widocznym numerem partii i datą przydatności do spożycia (max: 5MB, format: jpg, png, gif)* W wypadku wady ilościowej – protokół stwierdzenia braku, sporządzony przez współpracowników Kontrahenta W przypadku uszkodzeń transportowych – protokół potwierdzający powstałe uszkodzenia sporządzony wraz z kierowcą Konsument Imię i nazwisko klienta* Adres e-mail* Nazwa produktu* Data zakupu* Miejsce zakupu (np. Żabka) Data stwierdzenia wady Numer partii* (znajduje się na odwrocie opakowania) Godzina produkcji* Data ważności* (znajduje się na odwrocie opakowania obok numeru partii) Ilość reklamowanego produktu* Opis wady* Dodaj zdjęcie ukazujące wadę produktu (max: 5MB, format: jpg, png, gif) Dodaj zdjęcie opakowania z widocznym numerem partii i datą przydatności do spożycia (max: 5MB, format: jpg, png, gif)* Kontrahent Nazwa firmy* Adres e-mail* Nazwa produktu* Data zamówienia Numer zamówienia Data stwierdzenia wady Numer partii* Godzina produkcji* Data ważności produktu* Ilość reklamowanego produktu opakowaniekartonpaleta Okoliczności stwierdzenia wady przy odbiorze dostawyw trakcie rozładunkuw trakcie magazynowaniaw momencie rozmrożeniazgłoszenie przez dalszych kontrahentów Kontrahenta, w tym konsumentów, itp. Opis wady* Dodaj zdjęcie ukazujące wadę produktu Jeśli nie ma widocznej wady (np. przykry zapach), zdjęcie nie jest konieczne (max: 5MB, format: jpg, png, gif) Informacja na temat warunków przechowywania i transportu podczas dystrybucji Dodaj zdjęcie opakowania z widocznym numerem partii i datą przydatności do spożycia (max: 5MB, format: jpg, png, gif)* W wypadku wady ilościowej – protokół stwierdzenia braku, sporządzony przez współpracowników Kontrahenta W przypadku uszkodzeń transportowych – protokół potwierdzający powstałe uszkodzenia sporządzony wraz z kierowcą