FIRMA DIJO
to lider w produkcji tortilli (wrapów) w Europie Centralnej i Wschodniej, lider polskiego rynku sosów do lodów oraz znaczący producent dekoracji cukierniczych, owoców w żelu i słonych przekąsek.

Zaufana, wyróżniana marka
Jesteśmy zdobywcą prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2015 dla najszybciej rozwijających się firm w Polsce. Jako uznana marka, ekspert branży B2B w Polsce, działamy według najwyższych światowych standardów.
Pozwala nam to cieszyć się zaufaniem m.in. takich Partnerów, jak: Biedronka, Carrefour, Tesco, Kaufland, KFC, Pizza Hut, Burger King, Metro Group, Koral, Zielona Budka czy Dr Oetker.
Zaplecze technologiczne
Nasz zespół tworzy ponad 600 świetnie wykwalifikowanych fachowców. Oni są największym kapitałem firmy, dzień po dniu dbają o najwyższą jakość produktów, na każdym etapie ich przygotowania.
Za sukcesem DIJO stoi najnowocześniejszy park maszynowy i imponujące zaplecze technologiczne, w które nieustannie inwestujemy 26 nowoczesnych linii produkcyjnych (m.in. do tortilli i słonych przekąsek) czyni z nas przedsiębiorstwo o dużych możliwościach wytwórczych. Obecnie produkujemy 86 tys. ton wyrobów rocznie i wciąż się rozwijamy, by w przyszłości wytwarzać jeszcze więcej.
Zasięg i standardy działania
Swoje wyroby sprzedajemy dziś na rynek polski oraz rynki europejskie i azjatyckie.
Produkty DIJO można kupić m.in. w takich krajach, jak: Rosja, Czechy, Słowacja, Niemcy, Holandia, Japonia, Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Węgry, Libia, Turcja, Anglia, Francja, Hiszpania, Słowenia, Malta, Szwajcaria, Rumunia, Litwa czy Łotwa.
Naszym atutem jest pełna dostępność oferty – znakomity serwis to standard działania DIJO. Planujemy, organizujemy i kontrolujemy sposoby przemieszczania gotowych produktów, dzięki czemu możemy realizować dostawy nawet w 48 godzin.
Jakość jako priorytet
Produkujemy zgodnie z branżowymi i przemysłowymi normami, posiadamy następujące certyfikaty: HACCP, ISO, IFS, BRC, AIB, SMETA czy RSPO. Podchodząc rygorystycznie do kontroli higieny i jakości, wytwarzamy produkty w znakomitym gatunku – doceniane zarówno w kraju, jak i za granicą.
Naszych Klientów zawsze traktujemy jak partnerów i wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. Jesteśmy ambitni, otwarci na innowacyjne rozwiązania czy pojawiające się trendy, uważnie śledzimy rynek, co pozwala nam kreować go poprzez wprowadzanie kolejnych nowości.
Najwyższa jakość, konkurencyjne ceny oraz elastyczna polityka handlowa to nasze przewagi konkurencyjne, dzięki nim dynamika wzrostu sprzedaży firmy DIJO jest z roku na rok coraz szybsza, a my możemy nieustannie się rozwijać oraz realizować coraz bardziej śmiałe i dalekosiężne plany.